środa, 15 października 2014

Amigurumi: misiowy kocyk-przytulanka

Witajcie! :)

Chciałam Wam pokazać zrealizowany projekt na zamówienie, który otrzymałam jakiś czas temu. Jest to miś-kocyk przytulanka, prezent dla malutkiego chłopca, stąd wykonanie z włóczki bawełnianej naprawdę dobrej jakości, z bezpiecznymi oczkami i anty-alergicznym wypełnieniem.

Kocyk jest bardzo miękki, przyjemny w dotyku, a misiowa główka wygina się i pozwala na ugniatanie, co będzie myślę fajną atrakcją dla małego bąbla :)
Projekt podpatrzony w internecie, natomiast wykonanie w 100% autorskie, bez wzoru.

Powstawał jakiś czas, ale ukończony został podczas mojego pobytu w szpitalu, co wzbudzało niesamowite emocje u pielęgniarek i przechadzających się pacjentów. Nota bene, pośród laptopów, tabletów i smartphonów (no dobra, jeszcze książek i gazet :P), szydełko naprawdę było czymś niezwykłym hihi.

Co sądzicie o misiowym kocyku i jego wykonaniu? Pozdrawiam serdecznie :)

6 komentarze:

Stokrotka pisze...

Kocyk jest super , ja bym pewnie podobne akcesoria do szpitala zabrała :) i ksiązke jeszcze na pewno :)
Pozdrawiam

Crochetkowo pisze...

@Stokrotka dziękuję :) książkę oczywiście również zabrałam - to podstawa wyjazdu gdziekolwiek, czy to dla przyjemności czy z musu jak tym razem. Pozdrawiam!

Unknown pisze...

Wspaniały kocyk! Piękny misio i śliczne kolory. Bardzo mi się podoba :-)
Pozdrawiam serdecznie.

december pisze...

Próbuję rozgryźć, jak zrobiłaś ten kocyk, i chyba już wiem :) Zgaduję, że to dla chłopca? Szczególnie podobają mi się uszy, są fajnie zawinięte!

Anonimowy pisze...

Miś jest cudowny! Jestem zachwycona wykonaniem i dopracowaniem każdego szczegółu. Bardzo serdecznie polecam i dziękuje!

Pati pisze...

Przepiękny kocyk, świetnie wykonany - po prostu cudeńko :-)) Byłaś w szpitalu..mam nadzieję, że wszystko już w porządku? Robótki ręczne są super, umilają czas niesamowicie :-)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)


Wszelkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa. Ich kopiowanie jest zabronione!