niedziela, 7 grudnia 2014

Amigurumi: słodka ptaszyna

Witajcie, dzisiaj szybki, krótki post :)

Na tapecie malutki ptaszek, który mnie bardzo zauroczył, do tego stopnia, że praktycznie zarwałam pół nocy - a każda godzina spędzona w stanie snu jest uwierzcie - na wagę złota przy dzieciakach ;)
Tak czy inaczej, ptaszek wykonany dzięki schematowi by Iwo Na - ze wspaniałej fejsbukowej grupy szydełkujących, do której mam szczęście należeć :)

Ptaszorek ma ok 10cm (bez nóżek), wykonany szydełkiem 3.5mm, z włóczki BonBon. Tradycyjnie już wypełnienie syntetyczne, oraz bezpieczne oczka.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających Crochet World PL :)

4 komentarze:

Beva pisze...

Śliczna ptaszyna :)

Unknown pisze...

Cudny ptaszek :-) Świetne nóżki :-)
Pozdrawiam serdecznie.

december pisze...

Słodziak! Chociaż kojarzy się bardziej z wiosną, ale i tak mi się podoba :)

Crochetkowo pisze...

@Beva @Kasia J. @december - dziękuję za miłe komentarze dziewczyny :)
Ptaszek jak najbardziej wiosenny, ale tak mi się spodobał, że nawet niezgodność z aktualną porą roku mnie nie powstrzymała hihi. Pozdrawiam serdecznie!

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)


Wszelkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa. Ich kopiowanie jest zabronione!