wtorek, 14 października 2014

Amigurumi: mały słonik Ferdek

Dzień dobry, a właściwie dobry wieczór :) Po dość długiej nieobecności spowodowanej zmianami w pracy, ogólnym zabieganiem i dodatkowo pobytem w szpitalu, powróciłam by przedstawić Wam słonika Ferdka :)

Ferdek jest malutkim słonikiem afrykańskim, wysokości nie więcej niż 10 cm, z wygiętą do góry trąbką i uroczym kapelusikiem na swojej małej słoniowatej głowie :)

Ferdek powstał jako prezent na szczęście jeszcze w szpitalu, a obdarowana osóbka mam nadzieję, że szczerze się ucieszyła. Zresztą szczęście dopadło także mnie samą, bo kończąc Ferdka dostałam info, że mogę wrócić do domu dzień wcześniej, niż było to zaplanowane w dyżurce lekarskiej :) więc chyba działa hihi.

Ferdek powstał z bawełnianej włóczki marki Drops, brzuszek wypełnia wkład syntetyczny, oczka bezpieczne jak to zwykle bywa :) Zapraszam do kontaktu osoby zainteresowane odrobiną dodatkowego zapasu szczęścia :)

6 komentarze:

Unknown pisze...

Śliczny słonik :-) Słodko wygląda w kapeluszu :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Crochetkowo pisze...

@Beva bardzo dziękuję :)

Crochetkowo pisze...

@Kasia J. dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :)

december pisze...

Nie chce mi się wierzyć, że ma 10cm - wygląda na kruszynkę :D Kapelusz jest strzałem w dziesiątkę, od razu dodaje mu charakteru. Myślę, że obdarowana osoba nie miała innego wyjścia, jak tylko się w nim zakochać :)

ashki pisze...

Ależ rozkoszniaczek:) A ten kapelusik jest rozbrajający:)

Crochetkowo pisze...

@december dziękuję za miłe słowa, faktycznie, prezent się udał ;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)


Wszelkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa. Ich kopiowanie jest zabronione!