wtorek, 26 sierpnia 2014

Amigurumi: myszowaty Czerwony Kapturek



Dzień dobry! :) Po przerwie chciałam Wam pokazać najnowsze amigurumi. Czerwony Kapturek w wersji nieco zmienionej. Takiej myszowatej ;-) Projekt nie mój, przyznaję bez bicia, jednak zauroczył mnie na tyle, że postanowiłam go zrealizować. Projekt obejmuje jeszcze babcię i złego wilka - jednak wszystko po kolei :-)

Czerwony Kapturek wykonany jest ze 100% włóczki akrylowej, z bezpiecznymi oczkami i syntetycznym wypełnieniem. 
Ma ok 11 cm wysokości i zdejmowany, zapinany na guzik czerwony kubraczek z kapturkiem :-)

Pozdrawiam Was serdecznie! :-)

14 komentarze:

december pisze...

Słodkie :)

Stokrotka pisze...

Takie myszki to ja lubie :) , super :)
pozdrawiam

Beva pisze...

Świetny Czerwony Kapturek. Ciekawie wygląda jako myszka. Jeśli dobrze zgaduję to wilk będzie... kotem.

blogerzaby pisze...

Jaki rozkoszny czerwony kapturek :)

Unknown pisze...

Śliczna :-) Wspaniała mysza.
Pozdrawiam serdecznie.

Crochetkowo pisze...

#december, dziękuję Ci bardzo :)

Crochetkowo pisze...

#Stokrotka, czyżbyś takich tradycyjnych, żywych nie darzyła sympatią? :-) dziękuję za miły komentarz :-)

Crochetkowo pisze...

#Beva, bardzo dziękuję :-) jest jeszcze myszowata babcia do zrobienia, właśnie dzisiaj planuje się za nią zabrać :-) a o wilku- kocie muszę pomyśleć hihi. Pozdrawiam!

Crochetkowo pisze...

#blogerzaby, dziękuję :-) jeszcze koszyczka z przysmakami dla babci brakuje, ale wszystko w swoim czasie ;-) pozdrawiam!

Crochetkowo pisze...

#Kasia J., dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-) pozdrawiam serdecznie!

Pati pisze...

Wow, ale super wyszedł Ci Czerwony Kapturek :-) Jestem pod wrażeniem, dla mnie to czarna magia ;-)

gwiazda pisze...

Ale boska ta myszka. Nie mogę wyjść z podziwu...

Honorata pisze...

Słodki ten myszaty czerwony kapturek. Ślicznie wygląda:-)

ashki pisze...

Myszol wyszedł uroczy:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)


Wszelkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa. Ich kopiowanie jest zabronione!