środa, 23 lipca 2014

Amigurumi: Draconis z piekła rodem.

Dobry wieczór! 

Dzisiaj, po krótkiej nieobecności (zapewniam jednak, że była to intensywna nieobecność), wracam do Was z najnowszym amigurumi - smokiem Draconisem :-)


Smok ma ok 30cm długości, giętkie ciało i skrzydła i wykonany został, tradycyjnie już chyba ;-), z włóczki akrylowej szydełkiem 3,5mm.

Powiem szczerze, że to chyba mój ulubiony "szydełkowiec" jakiego stworzyłam! :-)

Jak Wam się podoba ziejące ogniem piekielnym, oblicze gada straszliwego? ;-)

Pozdrawiam Was serdecznie! :-)


16 komentarze:

Stokrotka pisze...

Jest niesamowity :) , pięknie ci to wyszło
pozdrawiam

december pisze...

Ooooo, bardzo lubimy smoki! :D Jest śliczny i kolor bardzo dobrze do niego pasuje :)
Jakim cudem wyszły Ci tylne nogi? Ja nie mogłam sobie z nimi poradzić i w końcu mój smok musiał zadowolić się innymi, wymyślonymi przeze mnie...

Crochetkowo pisze...

#Stokrotka, bardzo dziękuję i powiem nieskromnie, że jestem nim zauroczona hihi ;-)

Crochetkowo pisze...

#december, robiłam wszystko zgodnie ze wzorem i wyszły idealnie takie jak na zdjęciach :) może coś inaczej zinterpretowałaś? A gdzie można Twojego smoka zobaczyć? :-) pozdrawiam!

december pisze...

Hmm, możliwe... Mnie wyszły takie pałąki, co to nie miały przodu i tyłu, tylko z każdej strony wyglądały tak samo.
Smoka można było zobaczyć na starym blogu, teraz czeka na swoją kolej, aż go zaprezentuję ponownie. Następnym razem go pokażę :)

Beva pisze...

Świetny! Jak na "straszliwego gada" jest wyjątkowo uroczy :)

Crochetkowo pisze...

#december, a Ty korzystałaś z tego samego schematu co ja? :-)

Crochetkowo pisze...

#Beva, ten wygląd niewiniątka to dla zmyłki hihi

december pisze...

Patrząc na smoka, to tak podejrzewam... Fierce little dragon... Tylko Twojemu "brwi" brakuje ;)

MisjaMacierzyństwo pisze...

Jej! Strasznie dużo czasu Ci pewnie zajęło zrobienie takiego fantastycznego smoka!!!! Wspaniały!

Aneta Kowalska pisze...

o jaaa jaki cudny ten smok!!!
pozdr i zapraszam do nas na nowe kąty
www.swiatkarinki.pl

blogerzaby pisze...

Przecudowny jest! Piękna praca :) Pozdrawiam :)

Crochetkowo pisze...

#december masz rację, to Fierce Little Dragon, a o brwiach na śmierć zapomniałam ;-)

Crochetkowo pisze...

#MisjaMacierzyństwo, dość długo, bo dziennie miałam tylko troszkę czasu na szydełkowanie. Dzieciaki nie pozwalają na wytchnienie z włóczką hihi. Dziękuję za pozytywny komentarz :-*

Crochetkowo pisze...

#Aneta Kowalska, dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :) pozdrawiam!

Crochetkowo pisze...

#blogerzaby, bardzo dziękuję :)) pozdrawiam!

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)


Wszelkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa. Ich kopiowanie jest zabronione!