niedziela, 13 lipca 2014

Podkładka pod kubek: coffee bean


Dobry wieczór :-) 

Dzisiaj chciałam Wam pokazać moje najnowsze zamówienie w trakcie realizacji, a mianowicie trzy podkładki pod kubki w kolorze ecru, z motywem ziarnka kawy pośrodku każdej z nich. 

Nie powiem. Stało się to dla mnie wyzwaniem w chwili, gdy okazało się, że nie jestem w stanie wyszydełkować takiego ziarenka. Z pomocą przyszedł haft krzyżykowy :-) 

Jako zupełny laik, popełniłam krzyżykami owo ziarenko w taki oto sposób - efekt oceńcie sami.

Podkładki wykonane ze włoczki akrylowej 100%. Wymiar: ok 11 cm średnicy.

Jak zwykle czekam na opinie :-) Pozdrawiam serdecznie!


6 komentarze:

Joanna PS pisze...

Mniam mniam :* :) Cudo.. :)

blondieenka pisze...

Nieźle sobie poradziłaś, ciekawie to wygląda tylko zastanawiam się czy kubek na tej podkładce z wypukłym środkiem w postaci ziarnka będzie stał stabilnie?. Testowałaś już to?

Crochetkowo pisze...

#Joanna PS, bardzo się cieszę :-)

Crochetkowo pisze...

#blondieenka, wbrew pozorom, ziarnko nie jest takie jak wygląda na zdjęciu. Kubek stabilnie stoi i nie ma ryzyka utraty równowagi; -)

Stokrotka pisze...

Wyglądają ciekawie , tez przez myśl mi przeszło czy kubek się nie przewróci , ale jak widać sytuacja opanowana:)

Crochetkowo pisze...

#Stokrotka, sytuacja jak najbardziej pod kontrolą ;-) jak już pisałam wcześniej, ziarnka nie są bardzo wypukłe, mimo, że tak może wyglądać :-) pozdrawiam!

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)


Wszelkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa. Ich kopiowanie jest zabronione!