sobota, 5 lipca 2014

Podkładka pod kubek

Dzień dobry! :-) 
Tym razem chciałam pokazać Wam, że szydełkowanie w moim wykonaniu, to nie tylko amigurumi, ale także i nieco inne cudeńka ;-)

Ostatnio bardzo spodobał mi się wzór afrykańskiego kwiatu, i postanowiłam zaadaptować go na podstawkę pod kubek. Jako, że wszystkie podstawki które posiadam w domu bardziej nadają się do pubu, pod kufelek z piwem, tym bardziej mój kwiatuszek będzie przydatny :-)

Dostępny w wielu kolorach, wedle uznania i gustu :-) To samo oczywiście tyczy się rozmiaru podkładki ;-)

A tutaj już pod kubkiem pełnym pysznej kawy z cynamonem :-)

10 komentarze:

blondieenka pisze...

Fajna ta podkładka:) zazwyczaj ludki z wielu takich elementów robią zabawki albo jeszcze coś innego, a tu mamy praktyczne zastosowanie jednego elementu :)
Pozdrawiam

Ania pisze...

Ale cudeńka robisz! Piękna ta podstaweczka. Pozdrawiam.

Crochetkowo pisze...

#blondieenka bardzo dziękuję. Rzeczywiście, większość zastosowań tego wzoru to większe "twory", a tu zobacz, czasem proste formy są mimo wszystko miłe dla oka :-) Pozdrawiam!

Crochetkowo pisze...

#Ania bardzo dziękuję za miłe słowa :-) Pozdrawiam serdecznie i witam na moim blogu :-)

Stokrotka pisze...

super i fajnie dobrane kolory :)
pozdrawiam

december pisze...

Ładnie się prezentuje pod kubkiem :) Co prawda sama nie zamierzam robić podkładek, u mnie w domu się ich nie używa, ale lubię sobie popatrzeć na różne wzory. Świetnie dobrałaś kolory :)

Unknown pisze...

Pięknie wyszło :):) Już się nie mogę doczekać moich :D

buziaczki!!

Crochetkowo pisze...

#stokrotka bardzo dziękuję :-)

Crochetkowo pisze...

#december bardzo dziękuję, ja również nie planowałam robienia podkładek, tak jakoś wyszło, ale efekt mnie zauroczył ;-)

Crochetkowo pisze...

#MisjaMacierzyństwo dziękuję za miłe słowa :-) mam nadzieję, że Twoje również przypadną Ci do gustu :-) buziaki! :-*

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)


Wszelkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa. Ich kopiowanie jest zabronione!