czwartek, 22 maja 2014

Etui na telefon - wersja II


Nie planowałam stworzenia nowego etui, przynajmniej przez najbliższy czas. Co mnie skłoniło? Otóż skłoniła mnie chęć zrobienia przyjemności bliskiej mi osobie. Bliskiej, a jednocześnie oddalonej o sporą ilość kilometrów i znanej wyłącznie z blogowego świata :-) Mam nadzieję, że spodobało jej się, tak jak mówiła ;-)

Etui wykonane w ciągu dwóch dni (właściwie to łącznie kilka godzin), z włóczki akrylowej 100%, szydełkiem 3,5mm. Tym razem pokrowiec zapinany jest na guziczek, co (przynajmniej w zamyśle) ma uchronić telefon. Zrezygnowałam z dodatkowych ozdób, bo moim zdaniem psuło by efekt :-)


2 komentarze:

Joanna PS pisze...

Kochana.. Oczywiście, że jestem z niego zadowolona !!! Jest wspaniały! A Ty zrobiłaś mi niesamowitą niespodziankę!!! Buziaczki!!!!

Crochetkowo pisze...

Bardzo się cieszę :-) Sprawiło mi to ogromną radość :-*

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)


Wszelkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa. Ich kopiowanie jest zabronione!